NUFFNANG ADS

Saturday, July 25, 2009

2 Studio kelola Online Request

(DJ Lawa)

Penerbit segmen Lagu-lagu permintaan secara online DJ Lawa memberitahu hari ini, segmen tersebut yang ke udara selasa ini 28 Julai akan dikendalikan dari dua studio radiokita sebagai langkah percubaan.

Menurutnya , Studio Radiokita di Kedah (kendaliannya) dan studio radiokita di Negeri Sembilan kendalian Dj Nurfatimahz bersama Dj Zuelaiha akan bersatu tenaga mengelolakan segmen tersebut yang bermula jam 10 pagi dan di ulangsiar pada jam 10 malamnya.

Sebelum ini segmen yang bersiaran setiap selasa itu semakin mendapat perhatian para pendengar radiokita dan dilaksanakan secara bergilir-gilir.

Radiokita didengari oleh para pendengar di Indonesia, Singapura, Brunei Darussalam, Jepun, Hong Kong, Mesir serta Amerika Syarikat selain Malaysia.

Mereka adalah terdiri daripada pekerja, penuntut dan suri rumah berasal dari Malaysia dan Indonesia yang berhijrah ke luar negara.

Menurut Dj Lawa lagi, mereka yang ingin mengambil bahagian permintaan lagu online request ini boleh melayari website rasmi radiokita di http://malaysiaexpress.net/
borang penyertaan yang sama boleh diperolehi diblog ini (bawah).

" Kami akan menghubungi melalui email kepada mereka yang terbabit untuk memaklumkan tarikh siaran lagu permintaan mereka" sambungnya.

1 comment:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2