NUFFNANG ADS

Friday, July 9, 2010

Cut Tari mengaku dia dalam video seks

( Cut Tari menanggis semasa membuat pengakuan)


JAKARTA - Hotman Paris Hutapea yang merupakan peguam bela pengacara televisyen terkenal Indonesia, Cut Tari menyatakan anak guamnya sudah mengaku kepada penyiasat polis bahawa dia merupakan wanita yang melakukan hubungan seks dalam satu klip video lucah melibatkan lelaki mirip penyanyi Ariel Peterpan, lapor sebuah akhbar semalam.

"Semasa BAP (soal siasat polis), kami menerangkan bahawa dia (Cut Tari) dalam video itu, (Cut Tari) mengaku bahawa yang melakukan hubungan seks itu," kata Hotman ketika dihubungi beberapa wartawan.

Hotman menyatakan bahawa pengakuan itu baru dinyatakan kepada wartawan. Menurutnya, seperti diketahui bahawa Cut Tari telah disenaraikan polis sebagai suspek yang terlibat dalam kes video seks itu secara rasminya semalam.

"Sejak hari Isnin lalu (Cut Tari) sudah menjadi suspek. Kami tidak membuat pengumuman kepada orang awam kerana kami tidak mahu mendahului polis," katanya. Kelmarin, Cut Tari membuat pengumuman mengejut apabila dia menangis semasa membuat permohonan maaf kepada rakyat Indonesia termasuk kepada Presiden Susilo Bambang Yudhoyono kerana mencetuskan berita yang menggemparkan berhubung penglibatan seorang wanita miripnya dalam satu klip video seks melibatkan lelaki mirip Ariel Peterpan. Menurut Hotman, Cut Tari tidak mengetahui bahawa aksi seksnya bersama lelaki mirip Ariel Peterpan telah dirakamkan.

"Tetapi, dia (Cut Tari) tidak pernah mengetahui siapa yang merakamkan dan yang menyebarkan rakaman itu. Dia (Cut Tari) tidak pernah melihat rakaman itu. Dia tidak pernah menyimpan dan mengedarkan (rakaman tersebut)," kata Hotman.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2