NUFFNANG ADS

Tuesday, November 18, 2014

POP 60an A. Rahman Hassan akan kahwin lagi..

Tiada angin tiada ribut, tiba-tiba sahaja nama penyanyi terkenal era 60-an, Datuk A. Rahman Hassan menjadi sebutan sejak hujung minggu lalu. Semuanya gara-gara laporan sebuah akhbar yang melaporkan penyanyi itu bakal menamatkan zaman dudanya dengan pelakon senior, Fadilah Mansor pada penghujung tahun ini.

Pada mulanya penyanyi berusia 67 tahun tersebut enggan berkongsi cerita mengenai perancangan pernikahannya dengan pelakon berkenaan kerana beranggapan itu adalah privasi yang tidak perlu dikongsi bersama umum. Sementelah, pada usianya yang bukan lagi seperti orang muda yang ghairah untuk berkongsi hal-hal sedemikian.

Bagaimanapun, A. Rahman yang menduda sejak pemergian isterinya, Allahyarham Datin Azizah Mohamad pada 26 April tahun lalu akibat penyakit kanser akhirnya mengaku bahawa Fadilah Mansor merupakan wanita pilihan hatinya.

Ujarnya, Fadilah yang merupakan ibu tunggal selepas bercerai dengan pengarah filem veteran, Ahmad Ibrahim atau Mat London, seorang wanita yang sesuai untuk dijadikan teman hidup.

" Insya-Allah, majlis itu akan berjalan pada penghujung tahun ini mengikut laporan berita yang telah keluar".jelasnya,


No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2