NUFFNANG ADS

Thursday, January 8, 2015

Kisah cinta Zizan, Emma berakhir

KISAH cinta antara pelawak dan pengacara terkenal, Zizan Razak dengan pelakon cantik, Emma Maembong dilaporkan telah putus di tengah jalan.

Emma yang ditemubual media tempatan mengakui membuat keputusan untuk meninggalkan Zizan gara-gara tidak tahan dengan sikap pelawak itu.

“Mungkin selama ini orang melihat kami sebagai pasangan yang ‘sweet’ tetapi mereka tidak tahu apa yang saya lalui.

“Jika asyik berendam air mata saja, buat apa diteruskan hubungan ini. Sampai bila saya nak makan hati,” katanya.

Sementara, Zizan dilaporkan memberitahu tidak selesa untuk menjawab sebarang pertanyaan mengenai putus cinta itu buat masa ini.

“Maafkan saya. Saya harap dapat diberi ruang sedikit untuk sementara waktu ini sebab saya sendiri tak tahu nak cakap apa,” katanya.

Sejak kebelakangan ini, kisah cinta pasangan ini menjadi tumpuan selepas tersebar khabar bahawa mereka akan mendirikan rumah tangga dalam masa terdekat.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2