NUFFNANG ADS

Monday, April 3, 2017

Sharnaaz selamat bergelar suami


MEMILIH tarikh 31 Mac, sebagai hari bersejarah, Sharnaaz selamat bergelar suami kepada Nabila dengan sekali lafaz di Hotel Royale Chulan, Damansara.

Pasangan ini dinikahkan oleh Imam Masjid Damansara Perdana, Ustaz Syamsul Firdaus Mohd Supri Al-Hafiz dengan mas kahwin RM1,000, manakala jumlah wang hantaran pula dirahsiakan.

Selain itu, kakak kepada selebriti popular, Neelofa itu turut menyerahkan tujuh dulang hantaran berbalas lima daripada pengantin lelaki.

Alhamdulillah, semuanya selesai dengan cukup baik.

“Saya bersyukur kerana Noor Nabila sudi menjadi suri...rumah di hati saya.

“Insya-ALLAH, saya dan isteri akan terus berbahagia selama-lamanya.

“Doakan agar penyatuan ini juga direstui ALLAH SWT,” katanya.

Majlis akad nikah berlangsung secara sederhana dan dihadiri oleh keluarga terdekat dan teman rapat pasangan pengantin baru.

Seronok dengan status baru, pemilik nama sebenar Sharnaaz Ahmad Basir Ahmad ini bagaimanapun sedar akan tanggungjawab yang bakal digalasnya nanti.

“Saya gugup bukan kerana perlu berhadapan dengan ramai. Saya sendiri dah pernah buat pelbagai live show.

“Tapi, keadaan itu timbul kerana memikirkan tugas yang bakal dipikul selepas ini.

“Saya akui saya rasa sangat bangga hari ini. Today, I became a man,” katanya sambil tertawa.

Majlis resepsi bagi pihak perempuan akan diadakan di lokasi sama hari ini, manakala majlis bertandang pula bakal berlangsung di Straits Quay Convention Centre, Pulau Pinang pada 8 April nanti.

Sebelum ini, pelakon drama Suamiku Encik Sotong ini melamar bakal isterinya pada 4 September 2016, seterusnya mengadakan majlis merisik pada 18 Disember tahun lalu.

Untuk rekod, Sharnaaz dan Nabila saling mengenali sejak hampir dua tahun lalu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2