NUFFNANG ADS

Monday, April 22, 2013

Adira difitnah hubungan cinta sejenis


Adira atau Siti Adira Suhaimi, 21, barangkali tidak asing lagi dalam industri nyanyian di Malaysia.

Sejak memenangi naib juara Akademi Fantasia musim kelapan, nama Adira terus menyinar sebagai penyanyi yang cukup berbakat.

Namun, jika diselak diari seni gadis yang berasal dari Ranau, Sabah ini, lebih banyak kisah peribadinya yang menjadi tatapan berbanding karier nyanyiannya.

Pernah dikaitkan mempunyai hubungan cinta sejenis sehingga menyebabkan pergaduhan antara kekasihnya, Hafiz dan sekali gus meranapkan hubungan cintanya, Adira kemudiannya dikatakan bercinta dengan AG Coco dan terbaru, penyanyi Aliff Aziz.

Namun, semua hubungan cintanya gagal bertahan lama dan kini Adira sudah kembali sendiri.

Tidak melatah dengan segala cerita yang timbul, Adira mengakui kadangkala merasa sedikit ralat kerana lebih banyak kisah cinta dari kariernya bermain di dada media.

Namun, dia melihat dari sudut positif dan menganggap masih ada pihak yang mengambil tahu akan dirinya biarpun hanya melalui kisah cinta.

"Bukan semuanya saya kongsi dengan peminat dan masyarakat. Ada yang saya simpan sendiri kerana terlalu peribadi untuk dikongsi.

"Saya sebenarnya tidak selesa bila kontroversi dan hal peribadi diberi perhatian berbanding karier. Tapi saya faham, orang tidak akan berhenti bercakap.

"Asalkan tidak keterlaluan, saya tidak kisah. Paling penting, peminat dan keluarga setia berdiri di belakang saya sejak dahulu lagi," jelasnya

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2