NUFFNANG ADS

Wednesday, April 17, 2013

Misha Omar masih tunangan Firos Ezzwan Rossly


"SAYA masih lagi tunangan Firos Ezzwan Rossly dan hubungan kami tetap bahagia tanpa sebarang masalah!"

Itulah kenyataan yang keluar daripada mulut penyanyi Samihah@Aisah Omar atau lebih sinonim dengan panggilan Misha Omar saat diajukan pertanyaan mengenai status hubungan dengan tunangnya itu.

Misha yang ditemui pada majlis pelancaran teater Nyonya & The Gang di Istana Budaya, Kuala Lumpur pada minggu lalu, menyatakan terdapat segelintir pihak yang mempersoalkan tentang hubungannya dengan Firos apabila mereka sekali lagi mengambil keputusan untuk menangguhkan perkahwinan.

Penyanyi itu berkata, setelah perbincangan dilakukan, dia dan Firos terpaksa menangguhkan lagi perkahwinan mereka yang sepatutnya berlangsung pada tahun ini setelah tertangguh pada tahun lalu.

"Kalau ikut perancangan kami sepatutnya diijabkabulkan pada September 2012, tetapi tidak terlaksana kerana Firos agak sibuk menjalani kelas penerbangan untuk membawa pesawat Airbus.

"Kami kemudian telah sepakat untuk berkahwin pada tahun ini. Namun, melihat kepada jadual kerjaya masing-masing yang sangat padat akhirnya kami merasakan perlu menangguhkan sekali lagi perkahwinan kami," ujarnya yang mengikat tali pertunangan dengan Firos pada 21 Februari 2012.

Mengulas lanjut mengenai hubungannya dengan Firos, penyanyi itu menafikan sekeras-kerasnya mereka sedang berantakan. Sebaliknya, cinta dan kasih antara mereka berdua masih lagi kekal seperti sedia kala.

Menurut Misha, dia sendiri tidak menyangka keputusan untuk menangguhkan perkahwinannya itu telah menyebabkan timbul dakwaan yang menyatakan hubungan mereka sudah pun berakhir.

"Apa yang boleh saya cakap memang tiada rezeki kami untuk mendirikan rumah tangga pada tahun ini. Dakwaan yang menyatakan hubungan kami sudah putus pula memang tidak berasas.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2