NUFFNANG ADS

Thursday, September 25, 2014

'Anis' teman baru Sharnaaz

Anis teman baru Sharmaaz

PELAKON Sharnaaz Ahmad pernah mendedahkan hubungannya bersama seorang wanita bernama Anis Al-Idrus. Di laman sosial Instagram miliknya, Sharnaaz beberapa kali memuat naik gambar bersama Anis, malah mereka juga dilihat hadir bersama-sama dalam beberapa acara hiburan.

Difahamkan, Anis pernah bergelar penyampai berita dan wartawan penyiaran di sebuah stesen televisyen sebelum melebarkan kerjayanya sebagai model dan usahawan tudung. Wanita itu juga pernah membintangi beberapa buah drama seperti Gemersik Kalbu, Walid Walid dan Tangisan Bulan Madu 2.

Terbaharu, Sharnaaz dan Anis dilihat hadir bersama-sama ketika majlis ramah mesra dan tayangan perdana filem Dollah Superstar di Mutiara Damansara, Petaling Jaya.

Memanjangkan bicara mengenai perkembangan hubungannya dengan wanita itu, Sharnaaz mengakui masih belum mempunyai perancangan khusus. Dia bertegas, hubungan dengan Anis masih dalam fasa mengenali hati budi. Ikuti temu bual berikut.

Dalam pada itu, Sharnaaz turut ditanya tentang isu yang mengaitkan krisis bekas kekasihnya, Shila Amzah dengan media Melayu gara-gara konsert penyanyi itu pada 13 September lalu.

"Berbaik-baiklah. Sebab kita sama-sama memerlukan antara satu sama lain dan saya pun suatu ketika dahulu pernah berdepan masalah sama dengan media. Bagi saya, tidak salah sekiranya kita saling membantu dan harus disedari bahawa media tempatan sebenarnya banyak memberi sokongan sebelum dia ke China. Mungkin dia pun ada betul dan ada salah, tetapi saya melihat semuanya berpunca daripada laman sosial seperti Instagram" jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2