NUFFNANG ADS

Wednesday, September 10, 2014

Azwan Kombos Terkena 'Nasi Kangkang'

Saat diberitahu hal ini oleh pelakon kacak, Azwan Kombos, rasa kasihan pun ada. Apa tidaknya mana mungkin seorang yang belum berkahwin terkena 'nasi kangkang'.
 
Tapi jangan khuatir kerana apa yang berlaku hanya dapat disaksikan menerusi filem terbaru lakonannya berjudul 'Nasi Tangas' atau istilah lebih tepat 'nasi kangkang' yang akan ditayangkan di seluruh pawagam pada 18 September ini.

"Di dalam filem ini saya membawakan watak Hairi iaitu suami kepada Mira lakonan Adiba Yunus.  Watak saya merupakan seorang suami yang budiman dan sangat mencintai isterinya.  Dalam masa sama, sikap suaminya itu dicemburui isteri sehingga menyebabkan dia termakan 'nasi kangkang'.

"Selepas terkena, banyak perubahan yang dilalui Hairi.  Malah, dek perbuatan isterinya itu juga banyak kejadian aneh yang menimpa," kongsi Azwan tentang wataknya di dalam filem tersebut.

Filem yang diarahkan oleh Hashim Rejab ini merupakan filem pertama lakonan Azwan yang menampilkannya sebagai hero.

"Ini filem pertama saya sebagai hero.  Pastinya saya teruja dan dalam masa sama gementar menunggu reaksi daripada penonton.  Filem dan drama dua aspek berbeza, jadi banyak perkara perlu diambil kira," tambahnya yang menjalani penggambaran filem ini pada tahun lalu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2