NUFFNANG ADS

Tuesday, October 14, 2014

"Saya Tak Akan Biarkan Lelaki Lukai Hati Lagi" - Izreen Azminda

Pelakon Izreen Azminda yang sah bercerai dengan bekas suaminya, Muhammad Riza yang Jun lalu menjelaskan dirinya belum terfikir untuk mencari pengganti kerana ingin menumpukan perhatian kepada kerjaya dan anak kesayangannya, Muhammad umar Adrian.

"Buat masa ini, hati saya belum terbuka untuk mencari pasangan. Saya lebih selesa begini dan tidak akan membiarkan lelaki melukai hati saya dalam masa terdekat ini.

"Namun, saya tahu, jodoh itu rahsia Allah SWT dan saya tidak mampu menolak. Bukan sahaja dengan Amar, malah dengan mana-mana lelaki sekalipun, saya terima sekiranya ada jodoh di kemudian hari," ujar Izreen yang kini dikatakan sedang hangat bercinta bersama Amar Baharin.

Dalam pada itu, Izreen turut menjelaskan dia masih berkawan dan tidak mendendami bekas suaminya demi kebaikan anak tunggal mereka.

"Saya mendapat hak jagaan sepenuhnya terhadap anak saya, namun bekas suami dibenarkan melawat. Hak bermalam hanya akan diberikan selepas anak saya berusia empat tahun. Ini kerana saya tahu kesibukan jadualnya.

"Alhamdulillah, sepanjang tempoh ini, bekas suami tidak mengabaikan nafkahnya terhadap anak dan saya hanya meminta nafkah edah sahaja. Saya juga tidak minta lebih kerana saya tahu kemampuannya setakat mana," tambah Izreen.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2