NUFFNANG ADS

Thursday, April 15, 2010

Maya Karin Kesepian ??



SEJAK berita pergolakan rumah tangga aktres terkenal Maya Karin menjadi tatapan umum bermula Februari lalu, tiada banyak yang diluahkan oleh anak kacukan Melayu-Jerman itu.

Lebih banyak berdiam diri dan cuba mengelak daripada menjawab soalan terlalu peribadi yang disifatkan hanya akan mengeruhkan lagi keadaan.

Terbaru, Maya atau nama sebenarnya Maya Karin Roelcke cukup terkejut dengan sesetengah pihak yang lebih arif tentang rumah tangganya daripada dirinya sendiri.

Ini berikutan tersebar di Internet kononnya suami Maya yang bekerja sebagai seorang guru di sebuah sekolah antarabangsa telah menghantar notis berhenti kerja dan bakal pulang ke kampung halamannya di England.

"Saya tidak mahu komen tentang apa disebarkan di Internet itu. Biarlah mereka nak cakap apa sekali pun, saya sudah tidak kuasa lagi. Hanya saya yang tahu perkara sebenar apa yang berlaku dalam rumah tangga saya," luahnya dalam nada suara sedikit bergetar.

Tidak melenting atau meradang, Maya ditemui pada majlis pelantikannya sebagai duta terbaru produk tilam Vono cukup terkenal dengan sikap suka berterus-terangnya itu dengan tenang menjawab perkembangan pergolakan rumah tangganya yang dikaitkan dengan kehadiran aktor Remy Ishak.

"Saya akui kehadiran gosip antara saya dan Remy sudah tentu tidak membantu keadaan. Kami hanya berkawan baik tidak lebih daripada itu. Apa yang saya hairan, apabila berlaku keretakan hubungan dalam perkahwinan dan percintaan kenapa mesti dikaitkan dengan orang ketiga?

"Memang saya dan suami ada masalah tetapi apa masalah itu biarlah saya dan suami sahaja yang tahu. Ingin saya tegaskan apa yang berlaku bukan kerana orang ketiga," tuturnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2