NUFFNANG ADS

Tuesday, July 1, 2014

Memang Betul Ini Imej Terbaru Saya - Neelofa

Heboh di media sosial akan berita pelakon pengacara cantik, Neelofa yang dikatakan telah bertudung penuh. Berita ini dikuatkan lagi dengan perbualannya bersama jurugambar terkenal, Annas Easkey yang dikongsikan di akaun Instagram miliknya.

Media Hiburan Online telah menerima kenyataan rasmi daripada Lofa berhubung perkara ini;

"Memang betul ini imej terbaru daripada saya dan kenapa saya pilih untuk berhijab biarlah ianya kekal sebagai cerita peribadi saya.

Perkara ini terjadi atas doa dan sokongan daripada orang di luar sana, peminat-peminat, keluarga terutamanya mama saya.

"Saya mula berhijab pada hari kedua Ramadan dan saya nekad untuk bertudung setelah sekian lama berdoa kepada Allah untuk diberikan petunjuk dan jalan yang terbaik buat saya. I feel like it completes me.

"Saya mengharapkan orang di luar sana untuk terus mendoakan dan menyokong saya dan saya amat menghargai setiap sokongan yang diberikan."

Tahniah Media Hiburan Online ucapkan kepada Lofa. Semoga penghijrahan ini akan menjadikan hidup Lofa lebih diberkati, sekali gus boleh menjadi contoh kepada masyarakat.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2