NUFFNANG ADS

Saturday, June 19, 2010

Saiful Apek: Berihat Sementara



KUALA LUMPUR: “Saya akan mengundur diri daripada aktiviti seni buat seketika,” kata pelakon komedi popular, Mohd Saifulazam Mohammad Yusoff, 41, atau Saipul Apek yang dibebaskan dengan jaminan polis Khamis lalu, selepas ditahan bersama lima rakannya atas kesalahan dadah pada 13 Jun lalu.

“Bagaimanapun, pengunduran ini bukan disebabkan kes itu, memang dah lama saya ingin berehat cuma sering tertangguh. Selepas satu masa saya akan kembali,” katanya ketika dihubungi Metro Ahad, semalam.

Apek yang tampil memberi kenyataan buat kali pertama selepas kejadian itu berkata, secara kebetulan dia perlu berbuat demikian kerana mengalami demam dan sakit tekak ketika ini.

“Kebetulan sebelum ditahan saya dah sakit,” katanya artis berasal dari Gombak, Selangor itu.

Dia berkata, sepanjang tempoh berehat itu, dia akan berperang habis-habisan dan membantu kempen anti dadah, alkohol dan penganiayaan.

Selain itu, katanya, dia trauma kerana percaya penahanan itu akibat perbuatan dengki individu tertentu yang ingin melihat kejatuhannya.

Bagaimanapun, dia enggan mengulas lanjut terutama mengenai identiti individu berkenaan.

“Dalam tahanan, saya dah kenal siapa diri saya. Saya kenal siapa yang sayang, siapa yang dengki.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2