NUFFNANG ADS

Sunday, September 5, 2010

Zul raya tanpa isteri


HUBUNGAN setiap pasangan suami isteri pasti ada pasang surutnya. Begitu juga dengan pelakon popular, Zul Huzaimy Marzuki dan isterinya, Nor Dalilah Muhammad apabila rumah tangga mereka juga melalui gelombang yang hampir membuat istana cinta mereka roboh.

Pada bulan Mac lalu, Zul berdepan dengan dugaan bersama isterinya, yang senang dipanggil Dila. Isu bermula dan menjadi meleret apabila Zul dikatakan ‘tersangkut’ dengan hubungan cinta siber.

Bagaimanapun kemelut tersebut tidak berpanjangan. ‘Cinta’ yang baru dijalin Zul dengan orang baru itu tidak mampu membuatkan ikrar rumah tangganya dan Dila goyah. Perlahan-lahan badai itu berlalu.

Alhamdulillah, Zul dan Dila mampu mengharungi ujian Allah S.W.T. Malah hubungan mereka kini dilihat lebih akrab berbanding sebelum ini dan sering berbalas mesej cinta dalam akaun laman sosial Facebook masing-masing.

Apatah lagi hubungan Zul dan isterinya begitu mesra ibarat pasangan kekasih yang baru mula bercinta ketika sesi fotografi khas raya yang diadakan di Hotel Pullman, Putrajaya Lakeside bersama anak kesayangan mereka, Awal Haziq baru-baru ini.

Lamaran Kosmo! untuk merakamkan aksi mereka sekeluarga selepas dilanda badai tidak ditolak pelakon hebat itu. Dan pada hari yang dijanjikan, Zul hadir bersama isteri serta anaknya, bersedia untuk dipotretkan khusus buat tatapan peminatnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2