NUFFNANG ADS

Sunday, December 19, 2010

Vanidah Imran ganti Maya Karin




TAHUN 2011 menyaksikan perubahan besar dalam pasukan program wanita popular di Malaysia, Nona, apabila ia tidak lagi diterajui oleh pengacara dan pelakon jelita, Maya Karin sebaliknya ia digantikan dengan seorang lagi pelakon terkenal, Vanidah Imran atau Vee.

Pilihan pasukan Nona itu menunjukkan, Vee dilihat mampu menarik kembali penonton kerana dia dipilih daripada beberapa calon yang mempunyai kelayakan sama sepertinya.

Namun, bagi Vee ketika ditemui pada majlis pengumumannya sebagai pengacara Nona di Cruise Tasik Putrajaya baru-baru ini, tugas yang berat menantinya.

“Besar tanggungjawab yang diberi kepada saya. Bagi saya kejayaan Nona bukannya datang daripada seorang individu sahaja sebaliknya atas kerjasama semua pihak.

“Soal siapa ganti siapa itu, saya tidak mahu komen lebih-lebih kerana saya juga pernah lihat Maya mengacara Nona, dia seorang pengacara yang bagus. Saya pula orang baru dalam Nona, harap semua orang memberikan sokongan,” ujarnya.

Disoal tentang tahap keyakinannya untuk menaikkan rating program Nona, dalam senyuman, Vee tidak dapat menyembunyikan kegusarannya.

“Saya sebenarnya sangat gementar dan teruja apabila dipilih jadi pengacara Nona kerana ramai orang di luar sana dibesarkan dengan Nona.

“Saya bimbang juga tidak mencapai piawaian yang penonton harapkan tetapi dengan tunjuk ajar penerbit dan krew produksi Nona, saya sentiasa berusaha untuk memberi yang terbaik,” tuturnya yang telah menjalani rakaman lima episod Nona untuk tayangan Januari depan.

Jelas Vee lagi, dia seorang yang terbuka dengan kritikan, malah dia mengalu-alukan pendapat penonton terhadap prestasinya dalam Nona apabila ditayangkan bermula 2 Januari depan.

“Saya tidak kisah kalau orang cakap gaya pertuturan saya tidak bagus atau apa-apa kritikan. Sebab bagi saya dengan kritikan saya akan menjadi seorang pengacara yang lebih baik.

“Jadi kepada penonton, jangan malu atau segan untuk mengkritik saya. Sekarang ini sudah ada banyak ruang untuk mereka berikan kritikan atau komen selain e-mel, saya juga miliki akaun di laman sosial Facebook,” katanya.

1 comment:

Murni Alfathunnisa said...

vanidah..i loike! maya pun okey jugak..

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2