NUFFNANG ADS

Thursday, February 7, 2013

Ana Dahlia masih solo


TERPAKSA melalui episod duka apabila perkahwinan kedua yang dibina hanya bertahan 11 bulan, Ana Dahlia, kini lebih berhati-hati dalam memilih teman hidup.

Walaupun sudah keseorangan sejak tiga bulan lalu, Ana atau nama sebenarnya, Diyana Mastura Jaafar, 29, mengakui belum terfikir untuk memiliki pasangan hidup dalam masa terdekat ini.

Pun begitu, muncul khabar angin yang mengatakan pelakon drama bersiri, Cinta Itu Milikku, ini sudah dimiliki.

Apatah lagi kehadiran Ana di majlis persandingan penyanyi dan pelakon, Liyana Jasmay, di Pusat Dagangan Dunia Putra (PWTC) baru-baru ini ditemani seseorang.

Pantas menepis dakwaan itu, akui Ana, dia masih belum terfikir untuk memiliki teman istimewa.

"Memang saya berteman dalam majlis itu. Saya hadir bersama rakan baik saya, Zandra yang juga atlet boling kebangsaan.

"Mungkin lelaki yang dimaksudkan ialah jurugambar yang mengiringi saya ketika sesi fotografi di luar dewan.

"Saya masih sendirian dan jika selepas ini saya dipertemukan dengan pasangan hidup, ia adalah ketentuan Ilahi. Tapi, buat masa ini, saya lebih memberi tumpuan kepada kerjaya," katanya yang bakal muncul dalam drama, Kerana Lelaki, di slot Ratu, TV9.

Selain itu, Ana juga bakal menjalani penggambaran drama RTM berjudul, Nyiur Nan Sebatang, dua minggu lagi.

Dalam pada itu, menyentuh mengenai hubungan dengan bekas suaminya, Chef Riz atau Mohd. Nadzri Datuk Redzuawan, Ana berkata, biarpun telah berpisah namun mereka masih mengekalkan hubungan baik.

Malah, berita mengenai Chef Riz, yang kini memiliki teman istimewa hanya diselangi dengan ketawa kecil.

Katanya, dia mendoakan agar kebahagiaan menyelubungi kehidupan bekas suaminya itu.

"Alhamdulillah, kalau dia (Chef Riz) dah jumpa teman hidup. Saya tiada masalah dengan perkara itu dan sentiasa mendoakan kebahagiaan dia.

"Namun, pesan saya, tolong fokus dengan sesuatu perkara tidak kira dalam hubungan cinta, kehidupan peribadi mahupun kerjaya.

"Kalau boleh, saya tidak mahu perkara yang sama berulang lagi kepadanya. Sebagai kawan, saya hanya mendoakan yang terbaik," katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2