NUFFNANG ADS

Saturday, February 23, 2013

Syarikat Mila Urus Karnival wow


Dua tahun lalu syarikat Mila iaitu Luvmila Corporation Sdn. Bhd. (LCSB) berpeluang untuk membantu menjayakan Karnival WOW Putrajaya. Mila juga mengadakan persembahan pada konsert karnival tersebut. Tahun ini, bezanya, Mila tidak buat persembahan tetapi hanya terlibat dengan kerja-kerja di belakang tabir sahaja.

“Mila faham, mereka juga ada senarai artis lain untuk konsert itu nanti,” ujarnya ketika ditemui pada majlis pelancaran Karnival WOW Putrajaya yang berlangsung di sana, baru-baru ini.

Antara artis yang bakal mengadakan persembahan pada malam konsert itu nanti (yang bakal berlangsung pada 28 Februari hingga 3 Mac ini.) ialah Aizat, Azlan & The Typewriter, Najwa Latif, Mas Idayu, Datuk M. Daud Kilau, Datuk Jeffry Din dan Reshmonu.

Mengulas mengenai karnival anjuran Perbadanan Putrajaya (PPj) itu, kata Mila, tahun ini banyak penambahbaikan dari segi acara dan program untuk setiap lapisan masyarakat.

Menggunakan tema Undiscovered Jewel, ujar Mila, pelbagai acara menarik bakal disajikan kepada para pengunjung seperti pertunjukan bunga api, peluang menaiki helikopter, menyertai sukaneka, cabutan bertuah, pertunjukkan silap mata, tarian akrobatik Cina, konsert mini untuk Gaza dan bermacam-macam lagi.

Pengisian Karnival WOW Putrajaya mempunyai enam komponen utama iaitu pameran di Pavilion PPj, gerai pameran agensi kerajaan serta gerai jualan dan aktiviti syarikat korporat.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2