NUFFNANG ADS

Thursday, February 28, 2013

Shiera gesa Julia, Sakinah berdamai

Dari kiri Shiera, Sakinah dan Julia


"Sudah-sudahlah tu, berdamailah." Itulah permintaan pelakon komedi terkenal, Sharifah Shahirah berhubung isu perang dingin antara adiknya, Sharifah Sakinah, 24, dan pelakon cantik, Julia Ziegler, 29.

Menurut Shahirah yang lebih mesra disapa Shiera ini, dia mengakui kesilapan adiknya itu dan berharap agar mereka tidak memperbesarkan hal tersebut lagi.

"Saya mohon maaf bagi pihak Sakinah. Saya tahu, Sakinah cuba untuk berbaik semula, namun dia tersilap langkah. Kenyataan Sakinah itu bukanlah untuk memburukkan Julia, namun berharap untuk menjernihkan hubungan tersebut.

"Saya tidak kata adik saya baik dan betul, sememangnya Sakinah bersalah daripada awal lagi. Namun, Julia harus bersikap profesional dan tidak menjadikan media sebagai platform untuk bercerita.

"Kenapa tidak menghubungi Sakinah sendiri untuk bertanya mengenai perkara itu.

"Lagipun, ia bukanlah masalah besar. Mereka hanya perlu berbincang untuk mencari kata putus," katanya yang turut menasihati Sakinah supaya tidak memberikan apa-apa kenyataan kepada media.

Pertelingkahan dua selebriti jelita ini berlarutan sejak beberapa tahun lalu. Julia mendakwa Sakinah cuba memfitnahnya kepada pelakon, Gambit Saifullah.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2