NUFFNANG ADS

Friday, May 24, 2013

Aaron bangga anak pandai berlakon

KELUARGA bahagia. Aaron bersama isteri dan anak-anak mereka.

MANA tumpahnya kuah kalau tidak ke nasi? Perumpamaan itu menggambarkan pengalaman manis pelakon popular Aaron Aziz melihat anak keduanya mewarisi sebahagian daripada bakat lakonannya baru-baru ini.

Aaron menjelaskan, dia bangga melihat prestasi Dwi Ariana yang kini berusia enam tahun berlakon dalam sebuah filem arahannya berjudul Romeo Kota secara tidak sengaja.

“Dia (Dwi Ariana) penyelamat saya pada hari itu. Ketika penggambaran pelakon tambahan kanak-kanak tidak hadir dan saya memujuknya untuk menggantikan tempat pelakon itu beberapa kali.

“Itu kali pertama saya melihat dia berlakon dan saya melihat dia mempunyai potensi dan disiplin untuk bersinar,” singkap Aaron.

Selain filem Romeo Kota, Dwi Ariana turut ditawarkan membintangi sebuah iklan untuk mempromosikan siri animasi terbaharu di saluran Disney berjudul Princess Fiona.

“Sepanjang penggambaran dari pagi hingga petang saya melihat dia bersungguh-sungguh menghafal skrip terutama bahasa Melayu kerana bahasa Melayunya agak teruk,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2