NUFFNANG ADS

Thursday, May 23, 2013

Wan Sharmila kongsi rahsia awet muda


Pastinya wajah wanita kelahiran Johor Bahru ini sentiasa bermain di fikiran mereka.

Bukan sahaja memiliki wajah menarik dan senyuman manis, malah dia juga memiliki tubuh yang kecil molek sehingga ramai yang menyangka pelakon berusia 32 tahun ini masih remaja.

Menariknya, kerana perwatakannya itu juga, dia sering diberi peranan menjadi gadis sekolah dan remaja.

Pun begitu, bagi empunya nama Wan Sharmila Wan Mohamed ini, walaupun awet muda, dia sebenarnya seorang yang sentiasa menitik beratkan tentang penjagaan diri.

Akui pelakon yang popular menerusi drama Tari Tirana dan Nora Elena ini, dia tidak pernah mengabaikan penjagaan diri meskipun sibuk dengan tugasan sebagai pelakon dan rutin peribadi.

"Sebenarnya, saya tidaklah terlalu cerewet menjaga bentuk badan dan sebagainya, mungkin kerana badan saya sememangnya selesa begini, jadi ia senang hendak maintain. Namun, saya masih mengawal apa yang dimakan setiap hari.

"Biasanya, saya akan cuba mengurangkan kuantiti makanan yang diambil. Saya juga akan cuba memastikan pengambilan makanan berlemak, berminyak, yang manis dan masin dikurangkan. Tetapi ia bukan bererti saya menolak semua makanan dan yang paling penting, saya akan pastikan air mineral akan sentiasa ada dengan saya."sambungnya lagi.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2