NUFFNANG ADS

Sunday, July 14, 2013

Adira akui rapat dengan Shahrul


Siti Adira Suhaimi atau lebih popular dengan panggilan Adira menyangkal spekulasi bahawa dia telah bertunang dengan seorang ahli politik merangkap usahawan dari negeri Kelantan, Shahrul Nasrun Kamarudin.

Gosip tersebut mulai tersebar di internet apabila foto Adira, 21, bersama Shahrul, 27, yang mengena- kan baju biru sedondon dalam satu majlis.

Spekulasi bertambah rancak apabila foto-foto pasangan tersebut bersama pereka fesyen, Ezuwan Ismail di muat naik ke laman Instagram Ezuwan.

Ia seolah-olah menunjukkan Adira dan Shahrul sedang berbincang dan Ezuwan mengukur badan pasangan itu sehingga timbul gosip mereka sedang merancang untuk berkahwin.

" Gosip itu tidak benar sama sekali. Kami belum sampai ke tahap serius untuk ke peringkat itu buat masa seka- rang. Saya masih solo.

Hubungan Adira dan Shahrul kini semakin menjadi buah mulut orang ramai. Adakah anda berdua merupakan pasa- ngan kekasih?

Saya tidak berani untuk mengatakan perkara itu benar atau tidak tapi yang pasti kami berkawan baik. Kami sedang mengenali hati budi masing-masing, insya-Allah kalau ada rezeki, peluang dan jodoh akan hadir suatu hari nanti. Adalah menjadi lumrah manusia untuk berkawan rapat dan rasanya tidak salah.

Sejauh manakah tempoh perkenalan Adira dan Shahrul?

Kami berkenalan beberapa bulan lalu dan sebagai manusia biasa kita tidak mengetahui bilakah masa yang sesuai untuk melanjutkan hubungan ke arah lebih mendalam. Kalau ada sebarang berita saya akan bertunang, saya akan beritahu.


No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2