NUFFNANG ADS

Saturday, July 20, 2013

Raja Ema akur dengan kehidupan yang dilalui


Raja Ema, 45, masih manis, comel dan manja - ciri-ciri sama yang menjadikannya seorang selebriti remaja yang digilai ramai.

Awal mengecapi kehidupan popular dan dijulang naik ekoran kejayaan filem-filem seperti Sayang, Mawar Merah dan Antara Dua Hati, hidupnya kemudian mengalami perubahan yang seakan-akan tidak dapat diteka.

Berkahwin, cerai, berkahwin semula dan kembali menyandang status janda, Raja Ema akur dengan jalan kehidupan dan melihat semuanya itu mempunyai hikmah. Umum tahu, dia pernah mendirikan rumah tangga dengan penyanyi Sheqal namun terkandas di tengah jalan.

"Saya percaya apa yang berlaku sekarang ialah rahmat daripada Allah. Dua tahun sebelum ini, pelbagai dugaan datang dalam hidup saya. Orang yang saya paling rapat iaitu bapa kesayangan saya meninggal dunia dan pada waktu yang sama berpisah dengan suami. Keadaan itu turut mempengaruhi anak-anak saya, Putera Ammar, 19, dan Putera Al Kashah, 17.

"Hidup ini memang kena banyak berkorban, orang mungkin tidak faham masalah kita. Jika lebih pada emak dan tak dengar kata suami, jatuh hukum derhaka. Kerana itu saya sebaik mungkin cuba mendiamkan diri. Pada saya, itu ialah jalan terbaik agar tidak jatuh hukum dan menyalahkan mana-mana pihak," katanya.

Kini atas tiang kesabarannya yang ditegakkannya dalam kehidupan, Raja Ema kembali dengan sebuah album kompilasi. Dia juga turut sibuk di lokasi penggambaran drama namun cuba menolak kalau perlu berada di luar kota.

Menggemari watak antagonis, Raja Ema bakal muncul dalam telefilem berjudul Jangan Biarkan Aku dan Kalau Dah Perempuan yang akan bersiaran di saluran RTM.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2