NUFFNANG ADS

Wednesday, October 2, 2013

‘Fida mesti minta maaf’


“Biro Pengaduan SENIMAN (Persatuan Seniman Malaysia) ada berjumpa dengan saya untuk bertanyakan mengenai aduan yang dibuat Fida dan pada pertemuan itu saya bawakan sekali beberapa keping gambar lokasi di hutan, gambar hotel penginapan, skrip dan jadual penggambaran.

“Nampaknya SENIMAN berpuas hati dengan penjelasan dan saya pun tiada apa yang mahu disembunyikan,” jelas produser Langkah Karya Sdn Bhd, Hazmimi Johar yang menerbitkan telefilem Kampungku Aidiladha. Menurut Hazmimi pada pertemuan itu, SENIMAN tak mahu memanjangkan isu itu dan mahu ia diselesaikan dengan cara baik.


“Fida mesti minta maaf dengan saya secara lisan dan juga bertulis. Pun begitu, saya tahu yang artis ada ego sendiri dan sukar mohon minta maaf. “Pada masa sama, pihak TV3 juga bertanya saya mengenai isu yang timbul dan saya sudah jelaskan pada mereka,” katanya. Berhubung permohonan maaf daripada Fida atau nama sebenarnya Rafidah Ibrahim, Hazmimi berkata, SENIMAN bertanya kepadanya apakah cara lain selain daripada permohonan maaf untuk menjernihkan keadaan. “Dia perlu minta maaf dengan saya kerana saya menanggung malu,” katanya.


No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2