NUFFNANG ADS

Tuesday, August 10, 2010

Fazura takut jumpa media

MENGAKU hatinya sudah dimiliki namun itu bukan tanda dia akan segera mengakhiri zaman solonya.


LAMA tidak bertemu pelakon yang seorang ini - Nur Fazura Sharifuddin. Kali terakhir namanya menyemai sensasi apabila dikaitkan bercinta dengan kerabat diraja. Semarak isu tersebut, Fazura lebih senang membisu. Tidak ada kenyataan balas, tidak ada apa-apa. Ia kemudian sepi begitu sahaja.

Ironi bukan pertama kali isu percintaan Fauzra dengan beberapa lelaki yang dianggap tergolong dalam golongan ‘orang besar’ dihebahkan. Sejak tahun pertama menjejak kaki dalam lapangan ini, isu berantai itu tidak pernah putus. Namun tak ada satu pun yang lekat. Semuanya gara-gara sikap bijaksana wanita berusia 27 tahun ini mematikan semarak api tersebut.

Bersua dengannya pada acara pelancaran himpunan eksklusif Aidilfitri pereka busana Rizman Huzaini baru-baru ini, Fazura yang masih ramah dan manis senyuman mengaku dia kini bimbang berhadapan media. Apa lagi memberi kenyataan. Takut disalah erti oleh banyak pihak yang membaca, terutama pada isu jodoh dengan lelaki yang bakal menjadi payung hidupnya satu masa kelak.

“Jujur, saya sekarang sedikit takut nak buka mulut pada media. Takut salah cakap,” katanya. Membiarkan dia membuang kebimbangan yang diluahkan, Fazura kemudian mula selesa.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2