NUFFNANG ADS

Sunday, August 29, 2010

Nora mula bicara fasal jodoh

IBU tunggal beranak satu ini merasakan dirinya lebih matang dan dewasa ekoran penceraian. Nora turut berhati-hati untuk mengenali hati lelaki.


SENYUM selalu mengiringi wajah manis Nora Danish. Entah apa yang bermain dalam kotak hati dan fikiran wanita berumur 26 tahun ini, hanya senyuman manis menguntum di wajahnya. Namun mungkin sekuntum senyum yang dibawakan itu lebih mempunyai makna kini ekoran janda muda itu dipercayai sedang berbunga cinta dengan seorang lelaki bernama Shahrul. Apabila dijelaskan kepadanya bahawa Shahrul sendiri yang menghubungi Sensasi Bintang untuk bercerita tentang hubungannya dengan Nora, ibu tunggal beranak satu ini hanya mampu tertawa malu di hujung talian.

Sebenarnya dia tidak menyangka sang jejaka itu akan berani bertindak sejauh itu. Nora berfikiran positif bahawa Shahrul cuma mahu membetulkan sedikit informasi yang kini hangat tersebar.

Sewaktu bekas suaminya, Rizal Ashram Ramli atau Jejai sedang hangat menjalin cinta dan sentiasa digembar-gemburkan dengan pelakon Fasha Sandha, Nora lebih banyak menumpukan perhatian terhadap kerjaya dan buah hati kecilnya, Putera Rayqal.

Nora lebih leka bergelumang dengan penggambaran drama dan kini sedang sibuk dengan produksi drama Putera Katak dan menjadi cameo untuk filem Seru yang diarahkan oleh Pierre Andre.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2