NUFFNANG ADS

Wednesday, December 19, 2012

Anne Ngasri mohon doa kebahagiaan

Anne Ngasri bersama tunangnya.


Selepas perkahwinan pertama terkandas di tengah jalan, penceraian dengan bekas suami, Abdul Wafi Hassan dua tahun lalu dilihat mematangkan dirinya.

Namun, sekali lagi dia tenggelam dalam cinta bersama penyanyi kelahiran Singapura, Aliff Aziz.

Pun begitu, apa yang diimpikan bersama pelantun lagu Sayang Sayang itu turut kecundang di tengah jalan.

Kini, setelah beberapa bulan berlalu, ibu kepada tiga anak ini kembali tersenyum.

Bakal menamatkan status jandanya 22 Disember ini, Nasriah Ngasri atau lebih dikenali sebagai Anne Ngasri mengakui biarlah apa yang berlaku menjadi satu sejarah dalam hidupnya.

Jelas Anne 28,sudah sampai waktu dan ketika dia menjalani kehidupan baru yang lebih bermakna.

"Jujur saya katakan, saya sudah tidak mahu mengingati kisah lalu. Mungkin ramai yang memberi pelbagai persepsi terhadap saya kerana kisah cinta sebelum ini, namun saya anggap ia sebagai satu kenangan.

"Sekarang, biarlah saya bahagia bersama tunang dan anak tercinta," kata tunangan Mohd Sumali Reduan, 40 ini.

Pernah kecewa dengan perkahwinan lalu, Anne bagaimana pun berdoa agar masyarakat merestui perkahwinannya kali ini.

"Doakan kebahagiaan saya bersama bakal suami dan anak, tiada apa yang diinginkan setiap wanita di dunia ini selain sebuah rumah tangga yang sempurna," kata anak kelima daripada enam beradik ini.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2