NUFFNANG ADS

Sunday, December 9, 2012

Najwa Latif teruja persembahan untuk Singapura


SETELAH tamat menghadapi peperiksaan Sijil Pelajaran Malaysia (SPM) bintang YouTube, Najwa Latif, kini kembali aktif menyanyi.

Akui teruja mengadakan persembahan istimewa khas buat peminatnya di Singapura, pada 21 Disember ini, Najwa bagaimanapun agak gementar memandangkan itulah kali pertama dia menjejakkan kaki ke Kota Singa itu.

"Saya tidak sangka diberikan peluang besar seperti ini. Ia satu penghormatan yang besar buat diri saya dan saya akan pastikan persembahan pada konsert itu tidak akan menghampakan peminat yang hadir.

"Peluang ini adalah satu kelebihan buat saya untuk meluaskan kerjaya sebagai penyanyi dan saya tidak nafikan ia platform yang besar buat saya mengenali peminat saya di sana dengan lebih dekat," ujarnya.

Dalam perkembangan lain, Najwa memberitahu dia kini telah merancang untuk menghasilkan album terbarunya tahun hadapan.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2