NUFFNANG ADS

Monday, December 31, 2012

Shila Amzah perluas karier di Shanghai

Shila Amzah dan Sharnaaz Ahmad

“Selamat Tahun Baru!,” itulah ungkapan pertama daripada penyanyi, Shila Amzah, ketika wartawan menghubunginya yang kini berada di Shanghai, China.

Sentiasa ramah dalam berbicara, penyanyi berusia 22 tahun ini semakin giat menempa nama di luar negara sejurus meraih kemenangan di Asian Wave 2012, di Shanghai, China, baru-baru ini.

Walaupun impiannya untuk menggenggam trofi sudah menjadi kenyataan, namun pelantun lagu, Patah Seribu, ini bijak menyusun perancangan demi perancangan masa depannya.

Menjuarai kategori Lagu Terbaik pada Anugerah Industri Muzik Ke-19 (AIM19), Shila turut melahirkan keinginan untuk mengadakan konsert dan ‘tour’ sendiri pada tahun 2013.

“Alhamdulillah, tahun 2012 menjadi lipatan kenangan yang sangat manis buat saya. Banyak perkara yang tidak terduga akal saya berlaku pada tahun lalu. Saya berharap agar tahun 2013 juga dapat memberikan kemanisan buat saya.

“Bagi tahun ini pula, saya turut mempunyai perancangan dan sasaran tersendiri dalam karier. Selain daripada memiliki konsert sendiri, saya ingin melancarkan album Melayu yang dihasilkan sepenuhnya oleh saya sendiri.

“Tidak lupa juga bagi lagu Mandarin, saya berharap agar perjalanan karier saya berjalan dengan lancar mengikut perancangan yang ditetapkan,” katanya yang kini  sedang sibuk merakam album Mandarin yang bakal diterbitkan di negara itu.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2