NUFFNANG ADS

Tuesday, January 1, 2013

Hazama sudah punyai kekasih hati


Jika seseorang individu itu memilih untuk menyertai lapangan seni, dia bukan sahaja kehilangan ruang peribadinya, malahan ada ketikanya, kisah peribadi juga turut menjadi perhatian.

Belajar menerusi pengalaman teman selebriti lain dan sedar akan hakikat itu, juara Akademi Fantasia musim kesembilan, Hazama, tidak terkecuali untuk lari daripada diberi perhatian mengenai kisah peribadinya.

Tidak mahu bersikap hipokrit dan bermain tarik tali, Hazama secara terbuka mengakui hatinya telah lama dimiliki. Bukan mahu menjaja kisah peribadi, sebaliknya Hazama turut meletakkan had dalam bercerita kisah cintanya kepada umum.

"Dulu saya hanya insan di belakang tabir, namun hari ini saya sentiasa menjadi perhatian ke mana sahaja saya pergi.

“Jika saya berahsia dengan peminat mengenai cinta saya, sudah tentu mereka akan mengetahuinya juga suatu hari nanti.

“Lagi pun saya tidak mahu perkara ini mendatangkan keburukan kepada diri saya sendiri dan bila saya berterus terang, hati saya rasa tenang,” katanya ketika ditemui di sesi jelajah Anugerah Juara Lagu 27, baru-baru ini.

Ditanya mengenai gerangan gadis yang bertaktha di hati, jelas pelantun lagu Cinta Teragung ini, dia mahu insan istimewa itu dikenali sebagai Nor sahaja.

“Kami sudah saling mengenali antara satu sama lain sejak enam tahun lalu, mungkin sebelum ini saya tidak menceritakannya secara terang-terangan, tetapi hari ini, jujur saya katakan memang saya sudah berpunya,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2