NUFFNANG ADS

Tuesday, January 15, 2013

Elfaeza ingin ikut jejak Aaron Aziz


Elfaeza Ul Haq mungkin satu nama yang agak asing dalam industri lakonan tempatan, namun buat peminat tegar drama bersiri 80 episod, Adam & Hawa pasti cukup mengenali wajahnya dengan baik.

Mula mengembangkan karier lakonan di negara ini sejak setahun lalu, pelakon kelahiran Singapura ini begitu bersyukur diberi peluang untuk menjayakan drama adaptasi novel tersebut.

Menurutnya, dia bersyukur kerana drama bersiri popular itu telah menjadi batu loncatan buatnya untuk menonjol sebagai pelakon di Malaysia. Ingin mengikut jejak aktor popular, Aaron Aziz, gadis manis ini berharap kehadirannya di negara dapat diterima.

“Saya tidak pernah menyangka sambutan yang diterima daripada penonton terhadap drama ini begitu luar biasa sehingga boleh menimbulkan satu fenomena yang besar dalam industri.

“Saya bersyukur walaupun hanya memegang watak pembantu sebagai ‘Azi’, namun saya akui ia sedikit sebanyak ia beri satu platform yang baik kepada saya dan terbukti penonton juga mulai mengenali diri saya sejak berlakon dalam drama ini,” katanya.

Selain daripada itu, Elfaeza memberitahu dia turut berasa bertuah dapat berlakon di samping Aaron Aziz dan Nadiya Nissa yang disifatkan sebagai pelakon yang berbakat dan tidak lokek dengan ilmu.

Dalam perkembangan lain, Elfaeza baru sahaja menamatkan penggambaran drama bersiri Dalam Setiap Sujudnya untuk tayangan saluran TV9.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2