NUFFNANG ADS

Tuesday, January 22, 2013

Beego, Linda kahwin 8 Jun


BEEGO dan Linda dijadualkan bakal menjalani kehidupan sebagai suami isteri menjelang bulan Jun tahun ini.


WALAUPUN pernah dikecewakan dengan isu rumah tangga yang hanya mampu bertahan selama empat bulan dan menduda sejak tahun 2009, Beego atau nama sebenarnya Mohd. Aszerul Nizam Abdullah, 33, tidak pernah berputus asa untuk mencari kebahagiaan bersama insan yang lain.

Dia yang sebelum ini berkahwin dengan Intan Shahira Mohd. Shahru pada 28 Disember 2007, mengakui akan melangsungkan perkahwinan kali keduanya pada pertengahan tahun ini bersama pelakon terkenal, Linda Hashim.

Pelakon yang meraih populariti menerusi sitkom Puteri, arahan Aziz M. Osman itu, telah merisik dan sekali gus mengikat tali pertunangannya bersama Linda,29, pada Oktober tahun lalu.

Beego yang sebelum ini telah membelanjakan keseluruhan kira-kira RM157,000 bagi persiapan perkahwinan terdahulu sempat memberitahu persiapan pernikahan keduanya itu pada majlis kesyukuran dan berzanji sempena Maulud Nabi yang diadakan di Perbadanan Kemajuan Filem Nasional (Finas), Hulu, Klang, Selangor yang dianjurkan oleh Persatuan Seniman Malaysia (Seniman).


No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2