NUFFNANG ADS

Monday, January 28, 2013

Nabil berkorban demi anak


SELAIN bergelar pelawak, pelakon dan pengacara Ahmad Nabil Ahmad atau lebih sinonim dengan panggilan Nabil pernah mengembangkan bakat seninya apabila menjadi penyampai radio di Suria FM.

Bagaimanapun, jodoh Nabil bersama stesen radio berkenaan tidak panjang apabila dia mengambil keputusan untuk mengundur diri selepas kontraknya tamat pada akhir tahun lalu.

Ketika ditemui pada majlis pelancaran filem Lawak Ke Der 2 di Hotel Premiera, Kuala Lumpur minggu lalu, Nabil tetap bersyukur apabila rezekinya semakin bertambah sejak dikurniakan cahaya mata.

Menurut suami kepada Nazirah Ayub itu, sekarang ini dia perlu bekerja dengan lebih keras memandangkan tanggungjawabnya sudah semakin bertambah.

Menurut Nabil, Dalam tempoh terdekat ini saya akan terbabit dengan program komedi Karoot Komedia X dan Lawak Minggu Ini. Selain itu saya akan membintangi dua buah telefilem iaitu Elly Dan Epit dan Geng Bas Sekolah.

Kemudian pada bulan Mac ini pula saya berkemungkinan besar akan pergi ke Belanda untuk rakaman sebuah program Astro. Mengikut perancangan, saya akan bawa isteri dan anak ke sana, namun ia bergantung kepada keadaan.

"Kehidupan saya sekarang tidak banyak jauh berbeza berbanding sebelum ini, tetapi kehadiran Naira merupakan pelengkap kepada kehidupan kami sekeluarga.

"Sepanjang bergelar bapa ini, saya dan isteri akan bergilir-gilir menjaga Naira, kadang-kadang terpaksa bangun pukul 4 pagi untuk bancuh susu dan tukar lampin pakai buang kerana kami tidak ada pembantu rumah,Jelanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2