NUFFNANG ADS

Sunday, January 6, 2013

Aiman kini sendiri, Anzalna selesa ditemani kekasih



DUA figura ini tidak asing lagi dalam industri seni lakonan. Kebanyakan drama lakonan mereka mendapat sambutan yang cukup hangat sehingga mereka turut mendapat tempias populariti drama itu.

Jika Aiman Hakim Ridza cukup dikenali menerusi drama Vanilla Coklat dan Indera Jones, Anzalna pula tidak kurang hebatnya apabila mula mendapat perhatian menerusi lakonannya dalam drama Ramadan Terakhir serta Adam dan Hawa.

Namun, dalam meniti populariti sebagai anak seni, mereka juga tidak terkecuali memiliki pasangan dan bercinta seperti insan lain yang bukan bergelar selebriti.

Bagaimanapun, nasib percintaan mereka berdua jauh berbeza. Jika Anzalna kini bahagia bersama kekasihnya, Hanif Zaki, Aiman pula kini sudah kembali solo.

Biarpun sudah kembali solo, ramai pihak mengatakan Aiman sebelum ini sering dikawal oleh kekasihnya sehingga sukar didekati pihak media.

"Soal dikawal oleh kekasih sebelum ini tidak pernah ada. Saya tidak pernah biar atau benarkan hal peribadi dicampur dalam kerja. Namun, jika pasangan mahu memberi pandangan, saya akan terima.

"Tapi, jika mahu mengawal pergerakan atau mengarahkan saya, tidak sama sekali.

"Saya lebih selesa mendengar nasihat daripada ibu bapa saya sendiri," katanya.

Berbeza pula dengan Anzalna, keterbukaannya membawa kekasihnya dalam kebanyakan majlis hiburan membuatkan ramai pihak seakan-akan tidak senang dan menganggap Anzalna seperti mahu menunjukkan kekasihnya kepada umum.

"Saya sejujurnya berasa selamat kerana ada yang menemani dan menjaga saya.

"Tambahan pula, dia menawarkan diri untuk menemani saya sekiranya dia ada kelapangan dan bukan selalu pun dia menemani saya.

"Apatah lagi, sebagai pasangan kekasih, saya mengakui cukup rapat dengannya dan saya juga tidak punya teman lain selain dia dan keluarga," jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2