NUFFNANG ADS

Sunday, January 27, 2013

Dikritik kerana fesyen, Najwa Latif cuba ubah penampilan


Bakat Najwa Latif sememangnya tidak perlu dipertikaikan lagi. Sejak awal kemunculannya dalam Youtube, Najwa berjaya menarik perhatian dengan kemerduan suaranya.

Namun, dalam meniti perjalanan sebagai anak seni, Najwa tidak terlepas dari pandangan pengkritik yang gemar mencari kesalahannya, terutamanya dalam berfesyen.

Pernah dikatakan gaya lebih tua dari usia, gaya seperti 'mak nenek' dan pelbagai lagi kata negatif, Najwa tidak sedikit pun berkecil hati sebaliknya berusaha untuk mengubah penampilannya.

"Saya akui tidak pandai berfesyen dan saya masih lagi belajar mengenai fesyen serta gaya yang sesuai dengan umur saya.

"Saya hargai segala kritikan yang diberikan peminat dan pihak tertentu kepada saya dan saya akan cuba ubah gaya pemakaian saya selepas ini," katanya kepada wartawan.

Najwa berkata, buat masa ini, dia tidak merancang untuk mendapatkan khidmat nasihat atau mengupah pakar perunding imej kerana merasakan perkara itu tidak terlalu serius.

"Biasalah saya budak baru belajar dan saya akan cuba ubah sikit-sikit. Tapi sampai nak mengupah pakar, saya rasa tidak perlu. Tapi saya sentiasa merujuk pada majalah dan internet untuk mendapatkan imej lebih sesuai," ujarnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2