NUFFNANG ADS

Wednesday, January 9, 2013

Istana Budaya Mohon Maaf pada Anuar Zain



Penyanyi, Anuar Zain menganggap isu penggunaan gambarnya oleh Istana Budaya (IB) tanpa persetujuannya untuk mempromosikan Konsert Budi pada 29 hingga 31 Januari ini di IB, di sini, selesai selepas mereka membuat permohonan maaf semalam.

Penyanyi yang kini popular dengan lagu Ajari Aku itu menyampaikan mesej berkenaan menerusi pengurusnya, Dura Talib dan enggan memanjangkan perkara itu dengan memberi kenyataan.

Dura ketika dihubungi berkata, pihaknya menghubungi IB bagi mendapatkan pengesahan mengenai penggunaan foto Anuar sebagai poster Konsert Budi selepas dimaklumkan seorang peminat Anuar, Selasa lalu.

“Saya dihubungi seorang peminat Anuar yang bertanya sama ada Anuar terbabit membuat persembahan dalam konsert berkenaan. Ia memang mengejutkan kerana pihak kami tidak pernah dilamar atau memberi sebarang persetujuan untuk terbabit dalam konsert itu.

“Saya difahamkan nama Anuar disenaraikan dalam kertas cadangan mereka sebagai barisan artis yang membuat persembahan, tetapi berlaku sedikit kesilapan teknikal hingga pada majlis pelancaran Konsert Budi tempoh hari foto Anuar dicetak pada poster,” katanya disini
semalam.

Dura berkata, pihaknya memuji tindakan pihak pengurusan IB kerana membuat permohonan maaf, sekali gus mengelak kekeliruan kepada orang ramai. Sehubungan itu, Anuar mengambil keputusan untuk tidak memberi sebarang kenyataan dan menganggap perkara itu sudah selesai.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2