NUFFNANG ADS

Thursday, January 31, 2013

Pertikaian ND Lala dengan Sharnaaz


Dituduh “PADA saya, biarlah... Dia orang tua (ND Lala). Saya tak ambil hati langsung.

“Saya faham dia bercakap bagi anak dia. Shila anak perempuan pertama nak dilepaskan, jadi saya faham perasaan dia,” kata Sharnaaz berhubung kontroversi terbarunya.

Semalam, ND Lala menerusi sebuah media menempelak sikap Sharnaaz yang menguar-uarkan perancangannya untuk merisik Shila Mac ini, tanpa pengetahuannya.

ND Lala juga mendakwa Sharnaaz biadab kerana membelakangkannya sebagai orang tua dan wali Shila

Jelas penyanyi veteran itu, Sharnaaz mahupun keluarganya tidak pernah bertemu dan berbincang dengannya mengenai perkara itu.

Sharnaaz yang dihubungi mengakui kesilapannya dan katanya dia sudah menghubungi ND Lala untuk berbincang, namun panggilan dan sistem pesanan ringkasnya (SMS) juga tidak berjawab.

“Macam mana nak bincang kalau dia tak jawab panggilan saya. Mungkin dia sibuk dan saya terpaksa akur,” katanya.

Bagaimanapun, Sharnaaz menafikan dakwaan segelintir pihak bahawa hubungannya dengan ND Lala kurang baik.

"Sebelum ini kami baik saja. Saya pun tak faham kenapa dia bersikap seperti ini," katanya.

Kecewa dengan tindakan bapa Shila itu, Sharnaaz berharap segala kekusutan ini segera berakhir.

“Jangan guna media. Ada telefonkan? Saya tak setuju cara dia. Lagipun dia lebih berpengalaman, sepatutnya dia tahu,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2