NUFFNANG ADS

Friday, March 15, 2013

Haleeda serius berlakon, menyanyi


Tiga tahun memencilkan diri daripada dunia hiburan, akhirnya pelakon Haleeda Mazlin membuat kemunculan semula dalam dunia lakonan menerusi drama terbaharunya iaitu Bangkitnya Seorang Perempuan.

Ketika ditemui semasa majlis pelancaran drama berkenaan baru-baru ini, Haleeda yang pernah popular selaku penyanyi menerusi lagu Setia Kasih itu menyatakan dia sendiri tidak menyangka untuk berlakon semula.

Bekas isteri kepada pemain bola sepak negara, Azman Adnan itu menjelaskan setelah agak lama berehat, kini sudah tiba masanya untuk dia kembali aktif berlakon.

Namun begitu, Haleeda menjelaskan dia bersedia menerima sebarang watak yang ditawarkan kepadanya, asalkan ia memenuhi kriteria tertentu sebelum memberikan persetujuan. Ikuti temu bual selanjutnya.

" Biarpun tidak terbabit dalam sebarang aktiviti lakonan, saya masih lagi ambil tahu tentang apa yang berlaku dalam dunia hiburan tempatan sekarang ini. Sebenarnya saya cukup bangga kerana kini sudah semakin ramai pelakon baharu yang muncul mewarnai industri seni. Saya lihat ada beberapa pelakon yang cukup berbakat dan ada sebilangannya yang bakat mereka masih boleh dicungkil dan digilap lagi.

" Buat masa ini saya semakin banyak mendapat tawaran lakonan, cuma ada yang terpaksa ditolak kerana beberapa faktor. Antaranya, imej saya yang kini sudah bertudung. Pernah ada beberapa syarikat produksi yang menghubungi saya dan menawarkan berlakon, tetapi apabila diberitahu saya bertudung, mereka menyatakan watak yang ditawarkan tidak sesuai pula dengan saya. Mungkin dengan penampilan sekarang akan membataskan pembabitan saya dalam lakonan, tetapi saya lebih selesa untuk membawakan watak yang sesuai dengan imej saya seperti watak ibu yang dibawakan dalam drama Bangkitnya Seorang Perempuan".jelasnya

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2