NUFFNANG ADS

Wednesday, March 6, 2013

Marsha mahu jumpa Fathia


ISU rampas-merampas kekasih biasa terjadi bukan saja dalam kehidupan individu biasa, bahkan juga golongan artis.

Suhu panas yang sedang melanda dua bintang muda iaitu Marsha Milan Londoh dan Fathia Latiff kononnya berpunca daripada tindakan Fathia yang mula menjalinkan hubungan dengan bekas teman lelaki Marsha tahun lalu.

Pada pertengahan bulan Februari lalu, Fathia telah mengeluarkan kenyataan bahawa dia tidak berselisih faham atau bergaduh dengan Marsha ekoran tindakan terbabit. Malah Fathia mengakui dia telah berpisah dengan lelaki tersebut.

" Saya tidak pernah bergaduh dengan dia, tidak rapat dengan dia dan tidak kenal dia sebagai kawan. Kami juga tidak pernah lepak atau digandingkan bersama sebelum ini. Tuduhan itu tidak masuk akal dan sebab apa sampai kami perlu bergaduh sebenarnya? Saya tidak pernah mengeluarkan kenyataan dan menuduh dia merampas teman lelaki saya. Saya sendiri musykil kenapa perkara ini diperbesar-besarkan.

" Saya cuba lari daripada perkara sebegini, tapi orang sekeliling asyik bercakap mengenai hal peribadi saya sepanjang masa. Saya mahu juga dipandang dari sudut kerjaya saya, tapi sudah lumrah bergelar artis orang akan keluarkan cerita yang tidak patut. Mungkin ada orang ketiga yang cuba melaga-lagakan kami. Saya tidak suka bergaduh dan tidak pernah bergaduh dengan sesiapa pun sebelum ini.

" Sudah tentu kalau diberikan peluang saya mahu berjumpa dan berbincang apakah sebenarnya yang berlaku. Hal ini tidak patut diperbesarkan. Saya tidak kisah kalau digandingkan bersama untuk fotografi atau lakonan dengan Fathia. Apapun yang telah berlaku adalah masa silam, dia berhak bercinta dengan sesiapa pun begitu juga saya. Terma rampas-merampas ini tidak logik!,jelasnya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2