NUFFNANG ADS

Thursday, March 28, 2013

Raja Ema kembali menyanyi


Sebagai penghias muka hadapan majalah Nona keluaran akhir tahun lalu, nama pelakon dan penyanyi popular di era 80-an, Raja Ema kini dilihat kembali menyerlah.

Bukan sahaja teruja dengan kemunculannya dalam bidang lakonan, malah penampilan wajah terbaru yang lebih segar turut menjadi perhatian umum.

Terbaru, empunya diri memberitahu dia bakal tampil dengan single terbaru dalam masa yang terdekat.

"Memang saya ada hasrat untuk tampil dengan lagu baru tapi tidak sangka ianya bakal menjadi kenyataan.

"Single terbaru ini masih lagi dalam proses perbincangan dan Insya-ALLAH lagu tersebut akan dirakamkan pada akhir April ini.

"Setelah single ini siap sepenuhnya, ia akan dimuatkan dalam sebuah album yang mengandungi beberapa lagu popular saya sebelum ini," katanya ketika ditemui pada majlis pelancaran drama slot Samarinda, Epilog Cinta Khirana di Cathay Cineplex, e@Curve, Selasa lalu.

Mengulas lanjut mengenai comeback tersebut, penyanyi yang terkenal dengan lagu Jejaka Idaman ini memberitahu, lagu baru itu mungkin tidak lari daripada genre lagu-lagu yang terdahulu.

"Seperti orang lain tahu, saya memiliki lontaran suara agak sederhana dan saya akui lagu-lagu pernah saya nyanyikan dahulu lebih kepada rentak yang catchy,"katanya.
Terharu dengan sokongan peminat

Menyentuh mengenai karier lakonannya, Raja Ema memberitahu pada awalnya dia hanya merancang dan mahu menjadikan bidang lakonan sebagai kerja sambilan memandangkan jadualnya agak padat dengan tanggungjawab terhadap keluarganya.

Namun ibu kepada Putera Amar, 19, dan Putera Al Qasyah, 17, ini tidak menyangka semakin hari, tawaran lakonannya tidak putus-putus.

"Saya bersyukur dengan rezeki ini dan tidak pernah menyangka masih banyak tawaran yang diberikan kepada saya.

"Bagaimanapun, keluarga sentiasa menjadi keutamaan buat saya," katanya.

Teruja kembali dalam bidang yang diminatinya, Raja Ema turut menyatakan kegembiraannya selepas diterima baik oleh peminat yang sehingga hari ini masih setia memberi sokongan kepadanya.

"Saya berasa amat terharu dengan sokongan peminat. Walaupun sudah lama tidak muncul dalam industri seni, namun mereka masih mengingati dan menerima kehadiran saya dalam industri," katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2