NUFFNANG ADS

Monday, August 12, 2013

Aziz M Osman rindu kenangan beraya di Singapura


keluarga besar merupakan satu kelebihan dalam meraikan sambutan Hari Raya Aidilfitri dengan suasana yang lebih meriah.

Bukan sahaja diceriakan dengan suara anak-anak, malah kehadiran sanak saudara yang datang berkunjung pasti memberikan seribu satu pengalaman manis ketika menyambut Syawal.

Bagi pengarah dan penerbit terkenal, Aziz M Osman, 51, Aidilfitri yang disambut setiap tahun lebih bermakna dengan melihat kegembiraan anak-anaknya yang semakin membesar dan meningkat remaja.

"Alhamdulillah, tahun ini kami sekeluarga beraya di Damansara sahaja kerana semua adik-beradik dan bonda, Afida Es berada di sini.

"Pada hari raya ketiga, kami sekeluarga berangkat pulang ke kampung halaman isteri, Puteri Lily Lokman di Serkam Pantai, Melaka.

"Seminggu selepas itu, barulah kami pulang beraya ke Singapura dan menziarahi sanak saudara yang masih ada di sana," katanya yang memiliki tujuh anak.

Hasil perkahwinan pertama, Aziz dikurniakan seorang anak perempuan, Puteri Nur Fatihah, 25, manakala lima anak lagi bersama bekas isteri, Datin Nor Aliah Lee iaitu Puteri Nur Asyikin, 22, Putera Mohd Aiman, 19, Puteri Nur Aishah, 15, Puteri Nur Ain, 13 dan Putera Mohd Ameen, 11.

Selepas mendirikan rumah tangga bersama Puteri Lily, 25, yang juga anak kepada pelakon, Lokman Ghani, Aziz yang juga pemilik syarikat produksi, Ace Motion Sdn Bhd, dikurniakan seorang cahaya mata perempuan, Puteri Nur Azzahra, dua tahun.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2