NUFFNANG ADS

Wednesday, August 7, 2013

Konsert KL fm Syoknya Raya

ONE NATION EMCEES terbabit dengan Konsert KL FM Syoknya Raya Lagi Sakan Beraya yang akan ke udara di KL FM pada malam raya pertama.

KONSERT KL FM Syoknya Raya Lagi Sakan Beraya buat julung kali diadakan sempena meraikan lebaran tahun ini.

Rakaman konsert yang disiarkan pada hari raya pertama menerusi radio KL FM itu akan turut disiarkan menerusi saluran TVi (Astro 180) pada hari raya ketiga pukul 9 malam.

Ujar Penerbit Eksekutif konsert berkenaan, Normah Aziz, konsert itu merupakan antara pengisian menarik sempena raya dan sambutan kemerdekaan negara tidak lama lagi.

"Konsert ini bertujuan memberi penghargaan kepada pendengar KL FM di samping meraikan anak-anak yatim yang kurang bernasib baik.

"Program bersifat santai ini menampilkan penyanyi popular tanah air yang akan menghiburkan penonton dan pendengar setia KL FM dengan tema Aidilfitri dan semangat bulan kemerdekaan," katanya yang ditemui pada rakaman konsert itu di Restoran Felda D'Villa, Kuala Lumpur baru-baru ini.

a menampilkan barisan penyanyi terkenal antaranya Nassier Wahab, Jay Jay, Suki, Nubhan, Elveena Iris, Ali XPDC, Baby Shima dan kumpulan One Nation Emcees.

Menariknya, konsert itu bakal menampilkan penyampai-penyampai radio KL FM sebagai perantara majlis di samping membuat persembahan khas.

Jadi, jangan lepaskan peluang meraikan hari raya ini bersama persembahan hebat Konsert KL FM Syoknya Raya Lagi Sakan Beraya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2