NUFFNANG ADS

Wednesday, August 14, 2013

Betty tak sabar timang cahaya mata


Penyanyi dan pelakon kacukan Arab, Betty Banafe, yang kini kelihatan semakin berseri-seri setelah disahkan hamil lima bulan.

Mendirikan rumah tangga dengan ahli perniagaan kacukan England dan Lubnan, Bruce Dargus pada 8 Disember tahun lalu, pasangan ini dijangka menimang cahaya mata sulung pada bulan yang sama dengan ulang tahun perkahwinan mereka. Akui ia
merupakan momen yang sangat dinantikan, bagi Betty tiada apa yang lebih membahagiakan dari bergelar isteri dan juga ibu.

“Sejujurnya kehidupan saya sekarang bertambah bahagia apatah lagi kini sedang menunggu kelahiran bayi pertama kami.

“Kami tidak kisah jantina bayi, paling penting anak kami sihat dan cukup sifatnya,” katanya yang tak sabar menimang cahaya mata.

Bersyukur dikurniakan suami seperti Dargus, Betty berkata, meskipun berbeza bangsa dan adat ia tidak pernah menjadi kesukaran buat mereka menjalani kehidupan berumah tangga.

"Dia (Dargus) mudah menyesuaikan diri dan sangat memahami saya. Malah dia terlalu bersikap 'protektif' sejak mengetahui saya hamil," kata Betty.

Berkongsi perkembangan seninya,  Betty berkata dia masih menerima tawaran lakonan. Namun sejak berkahwin dia semakin selektif memilih tawaran.

“Suami tidak menghalang kerjaya seni saya, tetapi bila saya dah hamil dia mula risau dan sentiasa menasihatkan saya agar berhati-hati setiap masa," ujar Betty yang kini sibuk menjalani penggambaran sebuah drama bersiri yang akan ditayangkan di TV9.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2