NUFFNANG ADS

Thursday, August 15, 2013

Pelakon Rita Rudaini beraya tanpa suami

Tidak ada seorang isteri pun di dunia ini yang mahukan rumah tangga mereka berakhir dengan perceraian, lebih-lebih lagi bagi mereka yang bernikah atas dasar suka sama suka hingga dikurniakan anak.

Namun bagi pelakon Rita Rudaini Mokhtar, 37, dia akhirnya terpaksa menerima hakikat diceraikan suaminya, Aidil Zafuan Abd Radzak, 26, namun apa yang menyedihkan, perceraian itu terjadi dalam bulan puasa, tinggal empat hari saja sebelum umat Islam menyambut Aidilfitri, baru-baru ini.

“Nampaknya semuanya sudah berakhir selepas terlalu lama saya menderita. Terus terang saya sebenarnya tidak harapkan rumah tangga kami mampu diselamatkan lagi.

“Namun saya tidak terkejut apabila Aidil ceraikan saya menerusi SMS (khidmat pesanan ringkas). Ini kerana ketika dia keluar rumah dulu pun, itu juga perkara yang tidak sepatutnya dibuat seorang suami yang beriman dan bertanggungjawab,” katanya.

Rita berkata, tindakan Aidil melafazkan cerai terhadapnya melalui pesanan di telefon tempoh hari adalah satu tindakan ‘kotor’.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2