NUFFNANG ADS

Saturday, November 2, 2013

Almy Nadia jual karipap cerita lama...

Dramatis Almy Nadia terpaksa menjual karipap untuk menyara keperluan seharian baru-baru ini mengejutkan ramai.

Di sebalik sensasi percintaan dan status perhubungannya bersama aktor popular Fizz Fairuz yang kembali berputik sedang diperkatakan, kisah karipap Almy itu seolah-oleh menunjukkan betapa pelakon yang baru berusia 27 itu sedang dalam kesusahan untuk mencari rezeki.

"Rasanya semua itu salah faham. Itu cerita lama, saya ditemu bual tentang perkara berkenaan sudah lama. Memang betul ketika itu saya tiada tawaran lakonan dan daripada membuang masa melepak di KL, lebih baik saya pulang ke kampung menolong ibu saya membuat dan menjual karipap. Saya faham tentang tanggapan ramai apabila cerita saya jual karipap itu tersebar.

"Ibu saya memang menerima tempahan karipap sejuk beku dan saya juga ada mempromosikan jualan ibu menerusi akaun Instagram saya sejak sebelum bulan puasa lagi. Jadi, memang saya tolong ibu dan saya tidak malu pun. Cuma saya rasa ada sedikit yang tidak kena kerana ketika kisah itu disiarkan, saya dilihat elok sahaja berada di lokasi penggambaran," katanya yang kini sibuk menjalani penggambaran sebuah drama bersiri berjudul Gadis Saza di ibu kota.

Tambah Almy dalam nada serba salah: "Seperti yang saya telah katakan, keadaan saya tidak seteruk seperti yang disangka. Saya tetap ada kerja dan cari duit secara halal tapi tidaklah sampai kelihatan seperti terdesak."

Untuk drama bersiri 13 episod terbaharunya itu, Almy sibuk sehingga 16 November nanti sebelum menunggu mana-mana tawaran lain yang datang.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2