NUFFNANG ADS

Monday, November 4, 2013

Sasha lebih berhati-hati pilih pasangan


DUA kali gagal berumah tangga, membuatkan model dan pelakon berdarah kacukan Melayu-Inggeris, Sasha Mohamad Saidin atau lebih dikenali dengan panggilan Sasha Saidin, 36, enggan lagi memikirkan soal berteman hidup.  

Bukannya serik untuk berkahwin, jauh sekali menutup pintu hati kepada kaum Adam, tetapi buat masa ini, Sasha lebih selesa hidup solo meskipun keinginan untuk berumah tangga masih ada dalam hatinya.

“Saya dah hidup solo hampir dua tahun. Bukan tiada lelaki yang cuba mendekati saya tetapi saya yang tidak mahu rapat. Cukuplah sekadar berkawan saja.

“Bukan saya tak nak kahwin tapi biarlah jodoh yang tentukan segala-galanya. Saya lebih senang berserah kepada ALLAH SWT,” ujarnya pada Zass.

Sasha berkata, pengalaman lalu benar-benar mengajarnya agar lebih berhati-hati dalam memilih lelaki untuk dijadikan sebagai suami.

“Saya lebih selektif kali ini. Biarlah lelaki itu nanti boleh membimbing saya dan anak saya kelak selain stabil dari segi kewangan.

“Lagipun, bukan senang untuk mencari pasangan yang benar-benar ikhlas dan jujur dalam setiap hubungan yang terjalin,” katanya.

Bagaimanapun, bekas anggota kumpulan Elite ini memberitahu, dia tidak menetapkan sebarang sasaran untuk berkahwin lagi.

“Jika boleh saya tak nak terlalu lewat untuk berkahwin semula sebab saya teringin untuk dapat anak lagi,” katanya yang hanya berkawan rapat dengan Awi Rafael.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2