NUFFNANG ADS

Thursday, November 14, 2013

Syanie nikah 1 Mac 2014

11 tahun hidup solo gara- gara kegagalan rumah tangganya terdahulu, pelakon Syanie Hisham bakal berkahwin dengan tunangnya, Nadi Putera Mohd. Zainol pada 1 Mac tahun depan.

Pasangan Syanie dan Nadi Putera telah mengikat tali pertunangan dalam sebuah majlis ringkas di Petaling Jaya, Selangor, yang hanya dihadiri keluarga terdekat pada 10 Ogos lalu.

Kegagalan rumah tangga yang dibina pada tahun 2002, kata Syanie, tidak sesekali mematahkan semangatnya untuk mendirikan mahligai bahagia buat kali kedua.

“Selama 11 tahun bercerai bukan tidak pernah berkenalan dengan lelaki lain tapi apa boleh buat, bukan jodoh. Saya akui, tujuh tahun lalu pernah berkawan rapat dengan Putera tapi ketika itu dia terlalu muda.

“Tidak sangka pula kami boleh bertemu kembali dan memutuskan untuk berkahwin dalam masa yang singkat,” ujarnya yang ditemui pada majlis pelancaran Masterchef Malaysia All Stars di Berjaya Times Square, Kuala Lumpur baru-baru ini.

Tambah Syanie, cintanya dengan Putera kembali bertaut ketika dalam perjalanan dari Kuala Lumpur ke Kedah untuk menghadiri majlis perkahwinan salah seorang teman mereka beberapa bulan lalu.

Perbezaan usia 12 tahun antara Syanie dan Nadi Putera bukan penghalang untuk mereka meneruskan hubungan, bahkan kata Syanie, perbezaan jarak usia 13 tahun antara ibu dan bapanya menjadi bukti bahawa usia sekadar angka.

“Bukan saya sengaja cari lelaki muda tapi saya akui senang untuk berkomunikasi dengannya. Kami banyak berbincang dan dia pun tidak mudah melenting, keserasian sebenarnya membolehkan kami bersama,” katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2