NUFFNANG ADS

Tuesday, December 24, 2013

Fizo Omar sediakan 10 ekor lembu majlis resepsi di Kelantan Sabtu ini


PELAKON Fizo Omar sediakan  10 ekor lembu sempena majlis resepsinya di Kelantan pada Sabtu ini.

Sebelum ini, majlis yang sama telah diadakan di kampung halaman isterinya, Mawar Abdul Karim, di Pulau Pinang.

"Memang penat tetapi berbaloi untuk melihat seluruh ahli keluarga kami berkumpul.

"Saya juga ingin menjemput peminat ke rumah saya pada Sabtu ini, untuk kenduri ini saya menumbangkan 10 ekor lembu. Dianggarkan jumlah tetamu yang bakal hadir adalah 7,000 orang," katanya.

Untuk resepsi di ibu negara, Fizo dan Mawar bersetuju untuk mengadakannya pada 25 Januari depan di sebuah hotel terkenal.

Dalam pada itu, Fizo yang baharu pulang berbulan madu bersama isteri di Eropah memberitahu yang isterinya belum lagi ada tanda-tanda hamil.

Tindakannya memuat naik baju bayi di laman sosialnya membuatkan ramai yang beranggapan, mereka bakal menimang cahaya mata.

"Saya tidak pasti sama ada isteri saya mengandung atau tidak, tetapi tujuan saya membeli baju bayi itu tempoh hari sekadar kenangan sahaja.

"Tidak salah juga kalau pembelian baju-baju bayi ini sebagai persedian kami berdua. Kami bukan beli sehelai dua, tetapi banyak sebab baju bayi comel," katanya.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2