NUFFNANG ADS

Wednesday, April 9, 2014

Hubungan Cinta: Saya bawa Zizan jumpa ayah - Emma Maembong

HUBUNGAN cinta antara pelakon jelita, Emma Maembong dengan pelawak popular, Zizan Razak bukan lagi sesuatu yang rahsia, sementelah ia turut mendapat restu keluarga masing-masing.

Namun, siapa sangka ayah Emma, Ismail Maembong yang merupakan pelukis terkenal negara, tidak mengenali Zizan di saat Emma membawa aktor itu bertemu ayahnya di rumah.

“Zizan lelaki pertama yang saya bawa jumpa ayah. Sebelum ini saya tak pernah bawa ayah jumpa mana-mana lelaki.  Ayah memang tak tahu Zizan tu artis. Saya cuma cakap dengan ayah, Zizan tu orang Terengganu juga. Nasib baik mereka cepat mesra lepas berbual dalam loghat Terengganu.

“Lepas tu ayah pelik sebab bila keluar, ramai orang nak ambil gambar dengan Zizan. Bila ayah siasat dan tanya kawan-kawannya, baharu dia tahu rupanya anak dia bercinta dengan artis!” katanya.

Akui selesa bersama Zizan dan yakin dengan pilihannya itu, namun Emma tidak berani meletakkan sebarang perancangan untuk berkahwin dalam masa terdekat.

“Sebelum ada hubungan dengan Zizan lagi dia pernah cakap target nak kahwin umur 30, tapi saya tak berani nak rancang-rancang sebab kita tak tahu apa yang akan jadi pada masa depan.

“Saya memang serasi dengan Zizan, kami dah kenal lama sebab kami jiran di kampung. Tapi baharu beberapa bulan saya dah serius dengan dia. Macam perhubungan orang lain, kami juga perlukan masa untuk mengenali hati budi masing-masing sebelum merancang perkara yang lebih besar,” kata Emma.

Walaupun orang ramai mengenali kekasihnya sebagai individu yang kelakar, Emma menjelaskan sebenarnya Zizan seorang yang tegas tetapi sensitif.

“Sebab dia kelakar, orang selalu ingat dia main-main. Tapi sebenarnya Zizan seorang yang tegas dalam buat keputusan.

“Dia juga cepat terasa. Kadang-kadang saya tak perasan dia ada terasa dengan saya, sampailah dia bagi tahu,” kata Emma sambil ketawa.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2