NUFFNANG ADS

Monday, April 7, 2014

Misha Omar kahwin 2 Mei ini

SETELAH tiga kali terpaksa menangguhkan majlis perkahwinan, akhirnya penyanyi yang terkenal dengan lagu Bunga-bunga Cinta, Misha Omar atau nama sebenarnya Samihah@Aisha Omar, 32, bakal melangsungkan perkahwinan pada 2 Mei ini bersama Firos Ezzwan Rossly, 32.

Misha mengikat tali pertunangan bersama Firos yang juga juruterbang Syarikat Penerbangan Malaysia (MAS) pada Februari 2012, dan pertama kali merancang mahu berkahwin pada September 2012.

Bagaimanapun hari pernikahan mereka terpaksa ditangguhkan kerana tunangnya perlu mengikuti latihan bagi mendapatkan lesen airbus.

Kemudian mereka merancang untuk melangsungkan pernikahan pada Februari 2013, akan tetapi jadual kerjaya seni Misha terlalu pada sehingga Oktober tahun sama.

Seterusnya Misha dan Firos sepakat untuk melangsungkan perkahwinan pada Februari 2014, namun takdir menentukan segalanya apabila ayah Misha, Omar Ismail, 75, meninggal dunia pada awal Disember tahun lalu.
Misha berkata, dia sudah pun mula mengedarkan kad jemputan kahwin dan akan dihadiri kira-kira 500 orang tetamu.

“Kad kahwin sudah pun diedarkan bermula hari kemarin.

Majlis pernikahan akan berlangsung di sebelah pagi manakala acara resepsi pula diadakan pada sebelah malam di Hotel Renaissanse Kota Bharu, Kelantan,” katanya yang ditemui dalam satu sidang media khas di restoran Holy Smoke, kelmarin.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2