NUFFNANG ADS

Thursday, November 24, 2011

Jamal Abdillah buat persembahan di Hotel Permai

Jamal Abdillah


Kemunculan Raja Pop, lelaki bernama Jamal Abdillah di Terengganu untuk membuat persembahan sempena konsert dan makan malam di Hotel Permai, Kuala Terengganu pada 30 November ini begitu dinantikan.

Manakan tidak, tempat duduk sebanyak 50 meja yang disediakan untuk peminat di Permata Ballroom, hotel tersebut sudah hampir penuh ditempah sejak ia dibuka kira-kira dua minggu lalu.

Menurut Pengurus Besar Hotel Permai, Azman Ali, penganjuran konsert berkenaan dilakukan kerana permintaan ramai untuk melihat penyanyi yang mempunyai aura tersendiri itu dengan lebih dekat lagi.

Paling menarik katanya, pemilihan lagu yang bakal dipersembahkan pula berdasarkan kajian terhadap kira-kira 430 orang peminat Jamal mengenai lagu yang mereka mahu didendangkan penyanyi itu sempena konsert tersebut.

“Antara lagu yang mendapat permintaan paling tinggi ialah Tidurlah Permaisuri, Derita Cinta dan Di Sudut Kamar Hatiku,” katanya dalam sidang media di Kuala Terengganu baru-baru ini.

Jelasnya, dengan pemilihan lagu-lagu tersebut, peminat akan dapat mendengar denda- ngan lagu kegemaran berdasarkan undian mereka secara langsung daripada Jamal pada konsert tersebut.

Menurut Azman lagi, Jamal akan membuat persembahan selama satu setengah jam yang mana lima buah lagu penuh dan empat buah lagu medley akan disampaikan dalam dua sesi.

Tidak cukup dengan itu, katanya, seorang peminat bertuah akan dinilai oleh pihak penganjur pada malam tersebut dan yang pastinya ia akan meninggalkan kenangan sepanjang zaman.

Katanya, ini kerana peminat tersebut akan diberi peluang berduet dengan penyanyi kesayangan ramai itu melalui lagu Sandarkan Pada Kenangan.

Selain itu tambahnya, bagi pengunjung yang lain, selain bakal dihibur- kan juara Bintang RTM 1979 itu, mereka juga bakal menikmati hidangan makan malam enak yang disediakan oleh pihak hotel.

Dengan tiket berharga RM200, RM250 dan RM300, pengunjung yang hadir dijanji- kan dengan hidangan yang membuka selera dengan hiburan daripada kumpulan residensi Hotel Permai.

Selepas itu, acara sebenar majlis akan bermula dan selain persembahan daripada Jamal Abdillah, majlis akan turut diselitkan dengan acara cabutan bertuah yang melibatkan barangan bernilai lebih RM20,000 kepada pengunjung bertuah.

“Bagi yang kurang bertuah tidak perlu bersedih kerana hadiah misteri akan diberikan kepada setiap daripada yang datang sebagai kenangan.

“Masih ada tempat lagi untuk peminat Jamal, namun mereka harus membuat tempahan dengan kadar segera kerana tempat duduk agak terhad,” ujarnya yang juga memberitahu untuk membuat tempahan tiket boleh menghubungi talian 09-6222122.

No comments:

Anda boleh mendengar siaran Radiokita di Blog anda (copy +paste)

 

Popular Posts

LOGO RADIOKITA

LOGO RADIOKITA
LOGO

RADIOKITA STESEN 1

Radiokita Stesen 2